حق من و تو

حق من و تو
این وبلاگو تقدیم میکنم به تمام دانشجویان حقوق و مخصوصا دانشجویان ورودی نیمسال اول 91 دانشگاه پیام نور گرمی

حالات اول شور و اشتیاق افراد برای تحصیل علوم مختلفه را نشان می‌دهد که جای تحسین و تشویق و ترغیب و تمجید و تکریم را دارد. لهذا نمی‌شود نقصی بر حالت اول وارد کرد. چرا که آیا می‌توان دلیلی غیر از کسب علم را برای این ترافیک عظیم انسانی یافت کرد؟ همه می‌آیند که علمی بر معلوماتشان افزوده شود حال چه مدرک بگیرند و چه نگیرند. به همین خاطر است که برخی‌ها عدد تعداد ترم‌هایشان دو رقمی شده است که این خود، بینه‌ای بر مادعای ماست.

حالت دوم.برای تفسیر حالت دوم شما باید چشم‌های خود را بسته و کل دانشگاه را در ذهن خود تصور کنید. وقتی تصور کردید یک چشم‌خود را باز کرده و  چشم دیگرتان را بسته نگه دارید و ادامه مطب را بخوانید. دوستان عزیز اصلاً چه کسی گفته که دانشگاه کوچک است. تعداد کلاس‌ها کفاف دانشجویان را نمی‌دهد؟ که می‌دهد.حالا اگر هر وقت رفتید دبلیو سی و دیدید سه الی چهار نفر جلوتر از شما در صف هستند که ببینند سه نفر جلوتر از  آنها کی نوبتشان می‌شود و یا هر وقت رفتید بوفه باید تا سه هزار میلیارد بشمارید تا نوبتتان بشود و یا اگر بر صندلی‌های محوطه نشسته‌ بودید که برای  انجام کاری از جای خود بلند شوید و دیگر نتوانستید بنشینید چون کس دیگری آنجا نشسته است دلیل نمی‌شود که دانشگاه کوچک است. مهم فضای آموشی کلاسها است. نکته‌ای را باید قبل از آنکه شما چشمهایتان را می‌بستید برای شما توضیح می‌دادم الآن توضیح می‌دهم. خواهشاً وقتی دانشگاه را تصور می‌کنید کتابخانه را تصور نکنید. زیرا آنقدر ما دعوای کتابخانه را مطرح کردیم که قلم‌مان مو درآورد. پس اگر کتابخانه را تصور کردید آن را از تصوراتتان پاک کنید. اکنون چشم های خود را کاملاً باز کرده و از دانشگاهی که در آن هستید لذت ببرید. پس مشاهده می‌فرمایید که نقصی بر حالت دوم نیز وارد نمی‌شود.

حالت سوم.اکنون ما هستیم و حالت سوم. حالت اول که نبود. حالت دوم هم که نیست. اکنون بر اساس اصل 167 قانون اساسی که اشعار می‌دارد « قاضي موظف است كوشش كند حكم هر دعوا را در قوانين مدّونه بيابد و اگر نيابد با استناد بر منابع معتبر اسلامي يا فتاوي معتبر حكم قضيه را صادر نمايد و نمي‌تواند به بهانة سكوت يا نقض يا اجمال يا تعارض قوانين مدّونه از رسيدگي به دعوا و صدور حكم امتناع ورزد » ما قائل به حالت سوم می‌شویم. هر چند که می‌دانیم اشتباه است.


نظرات شما عزیزان:

اشنا
ساعت14:12---6 آذر 1391
سلام
سعی کردم اسم وبلاگ شمارا در لینک دوستان
قراربدم اما نمیشه . علتش را هم نمیدونم
اگه میدونید بهم بگید
ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ یک شنبه 9 مهر 1386برچسب:دانشگاه,حقوق,دانشجویان جدیدالورود,قانون, ] [ 13:37 ] [ آرش حق زاده اجیرلو ]
درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش اومدین امیدوارم از وبلاگم راضی باشید این وبلاگو تقدیم میکنم به تمام دانشجویان حقوق و مخصوصا دانشجویان ورودی نیمسال اول 91 دانشگاه پیام نور گرمی نطر یادتون نره
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 49836
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1